Gyere hozzánk dolgozni, ha szeretnél egy jó csapat része lenni, inspirál a pozitív légkör és igényled a fejlődési lehetőséget!
Dolgozz családias légkörben, professzionális, igényes munkakörnyezetben, stabil, dinamikusan fejlődő cégnél!
Olyan munkatársat keresünk, aki számára fontos, hogy Nálunk a piaci átlagnál magasabb szakmai és “emberi” elvárásoknak kell megfelelni, viszont hosszú távú biztos szakmai karriert, professzionális munkakörnyezetet, és fiatalos, vidám, családias hangulatú cégkultúrát kínálunk.
Legfőbb szakterületünk a könyvelés, bérszámfejtés és adóstratégiai tanácsadás
De ezen kívül számos egyéb (nem feltétlenül szokásos könyvelő irodai feladatokkal) szolgáltatásokkal is támogatjuk ügyfeleinket, ami segíti a cégük és Vezetőik fejlődését is.
Kis- és középvállalkozások könyvelését, bérszámfejtését, adótanácsadását végezzük. Illetve adó stratégiai tanácsadással és esetenként pénzügyi asszisztensi szolgáltatásokkal is támogatjuk a velünk együttműködő cégeket.
Olyan új munkatársat keresünk magunk mellé pénzügyi/könyvelő asszisztensi pozícióra, aki mindebben szívesen a segítségünkre van:
Pénzügyi/Könyvelő asszisztens
Mik lesznek a feladatok?
Legfontosabb feladatod a könyvelő iroda működésének precíz, megbízható támogatása adminisztratív oldalról valamint emailes, telefonos és személyes kapcsolattartás ügyfeleinkkel kiemelten segítőkész proaktív módon.
A feladatok magas fokú precizitást igényelnek, kiemelt kommunikációs képességet és segítőkész, kedves, proaktív emberi hozzáállást követelnek meg.
A rád bízott feladatokat felelősségteljesen önállóan/csapatban is meg kell oldanod. Kezdetben a régi, tapasztaltabb munkatársaink valamint az ügyvezetők munkáját fogod támogatni, később lesznek “saját” Önálló feladataid is. – Tőled is függ, hogy milyen gyorsan rázódsz bele a cégünk munkafolyamataiba, de mi mindenben segítünk, hogy minél hamarabb betanulj.
Könyvelő Irodai adminisztráció
Legfontosabb feladatod lesz ügyfeleinkkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása. Ebben a munkakörben elég gyorsan lehet komoly sikerélményeket szerezni, mert könnyen kézzelfogható a munkád gyümölcse.
Iroda működésének támogatása
Irodaszer, kávé rendelés, iroda és tárgyaló helyiség rendben és tisztán tartatása (Van takarító Nő, tehát nem takarítás lesz a feladatod, de időnként le kell törölni két ügyfél között a tárgyalóasztalt).
Közreműködés adatszolgáltatásban
Folyamatos közreműködés adatszolgáltatásban (Melyek nem igényelnek szakmai tudást, csak logikus gondolkodást és precizitást) és bevallások elkészítésében, többi munkatárssal együtt működve.
Ügyfelekkel és hatóságokkal való kapcsolattartás
Ügyfelekkel való kiemelten segítőkész kapcsolattartás (E-mailes, telefonos, személyes) az egyik legfontosabb feladatod lesz. Fontos nekünk a jó ügyfélkapcsolat, ezért ha nem szeretsz kommunikálni, akkor ez az állás nem neked való. Időnként NAV és Önkormányzati ügyintézőkkel is szükséges telefonon egyeztetni.
Számlázás és szerződések előkészítése
Új ügyfelekkel való együttműködés teljes adminisztrációja (szerződés előkészítése) is a feladatod lesz. Vannak sablonok és csekklisták, tehát nem kell értened jogi dolgokhoz. Ez a feladat nagy felelősséggel jár, de csak precizitás és józan ész típusú gondolkodás szükséges hozzá.
Ügyfeleknek számlázás havonta a megbízás szerződés alapján. Minden ügyfelünk havi díjas és fix megbízási díjakkal dolgozunk azaz tömegesen tudunk xls-ből számlázni. Ez max. havi 2-3 órás feladatot jelent.
Az iroda hatékonyabb működéséhez kötődő adminisztráció
Excel táblázatok készítése is a feladatod lesz. Fontos számunkra, hogy mindenkinek egyszerű és hatékony legyen a munkavégzése. Ehhez csekklisták, folyamatleírások, jó rendszerek és profi nyilvántartások szükségesek. Ezek most is adottak, de mindig lehet hova fejlődni, ezért ezek kidolgozásában, továbbfejlesztésében Te is segíthetsz.
Ha van egy jó rendszerszemléleted és kreatív vagy, akkor jó néven vesszük, ha ezekben Te is aktívan közreműködsz.
Elvárások
– Számviteli, pénzügyi végzettség előny, de nem kizárólagos elvárás .
– Megbízható, precíz munkavégzés.
– Felelősségteljes hozzáállás a munkához és a munkatársakhoz.
– Proaktivitás és alázat.
– Logikus gondolkodás, jó helyzetfelismerés és problémamegoldó képesség,.
– Jó és pozitív kommunikációs képesség.
– Ügyfélközpontúság és kedvesség!
– Csapatszellem.
– Fejlődésorientáltság.
Végzettség
Minimum középfokú végzettség. Számviteli és/vagy pénzügyi szakirány előnyt jelent.
Komoly szerződések alapján szolgáltatunk és a jogszabályok is elég erős keretet adnak, ezért a felelősségteljes munkavégzés alap követelmény.
Megbízható, precíz munkavégzés
Az ideális jelölt olyan, aki a feladatait képes megbízhatóan, precízen, felelősségteljesen elvégezni. Kérdezni és segítséget kérni Nálunk mindig lehet, senki nincs magára hagyva.
Határidő érzékenység
A könyvelő Irodának sok adózási és bevallási határideje van. A határidő érzékenység Nálunk azt is jelenti, hogy nem csak a saját határidőnket kell tartani, hanem a cégszintű határidő a legfontosabb. Ha szükséges akkor besegítünk egymásnak, mert csapat szinten határidőre kész kell lenni.
Számítógép felhasználói szintű kezelése
A K&K Consulting-nál a könyvelési és napi folyamatok egy része már automatizált, ezért fontos, hogy a számítógépet rutinosan tudd használni. Ettől függetlenül a precizitásodra és a logikus gondolkodásodra is szükség van, mert az automatizált dolgok csak akkor eredményesek, ha jól vannak kontrollálva. Az excel felhasználói szintű ismerete elvárás, mert sok excel-es feladat van cégünknél.
Egyéb elvárások
Nálunk nagyon fontos a csapatszellem, a jó hangulat, a pozitív gondolkodás. Ha úgy érzed, hogy igazak rád az alábbiak is, akkor jelentkezz bátran! 🙂
Szemléletmód
Pozitívan gondolkozol, mindenben keresed a jót és a lehetőséget. Az akadályok helyett a megoldásokra fókuszálsz.
Önfejlesztés
Belső igényed van önmagad fejlesztésére – nem csak szakmai értelemben. Csapatunk tagjaira jellemző, hogy folyamatosan tanulnak, fejlesztik magukat, és nem csak a szigorúan munkakörhöz kapcsolódó területeken.
Közösség
Szeretsz emberek között dolgozni. A munkahelyed nemcsak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos, hogy jól érezd magad. Értéket akarsz adni, ezért számít, hogy amit csinálsz, az helyes és jó.
Előnyök, ha nálunk dolgozol
– Folyamatos szakmai és anyagi fejlődési lehetőség.
– Nyugodt, igényes és támogató légkör.
– Pozitív, kedves munkatársak.
– Belső szakmai továbbképzések.
– Professzionális munkakörnyezet.
– Kiszámítható, stabil ügyfélkör és háttér.
– Ha van hozzá affinitásod, akkor tovább fejlődhetsz könyvelővé, irodavezetővé vagy egyéb más munkakörbe is.
Folyamatos fejlődés és tanulás
Ha nyitott vagy a tanulásra és fejlődésre, akkor minden lehetőséget biztosítunk számodra (könyvek, képzések, tanfolyamok), hogy fejlődni tudj.
Ha van ambíciód könyvelővé vagy irodavezetővé is válhatsz! De tervben van, hogy idővel új munkakörök is lesznek Nálunk, ami nem feltétlenül csak könyveléssel lesz kapcsolatos.
Csapatépítő programok
Gyakran, szinte havi rendszerességgel csapatépítünk, ami lehet egy közös ebéd/vacsora, Közös társasozás, játék (Activity, Solo, Biliárd, Szabaduló szoba stb.), futóversenyen való céges indulás, buli, vagy bármi, amit a csapat közösen kitalál.
Versenyképes jövedelem
A tudásodtól is függő, nagyon méltányos bejelentett jövedelem, folyamatos fejlődés anyagilag is. Amennyiben hatékonyan végzed a munkád, és ezért jobban teljesít a cég is, akkor ez hatással lesz a fizetésedre is. Ha vannak ambícióid, itt lehetőséget kapsz ezt megmutatni.
Jó társaság, bomlasztó munkatársak nélkül
Fiatalos, céljai megvalósítása iránt elkötelezett csapat, és egy összetartó, pozitív, a munkahelynél többet jelentő közösség. Ez jellemzi a K&K Consulting csapatát, melynek most te is tagja lehetsz! Nálunk nincsenek lehúzó, bomlasztó emberek, nincs negatív hangulat!
Ügyfeleink ezt gondolják rólunk...
Számomra fontos volt a cégem megalapításánál, hogy a pénzügyeket, a könyvelést és adó tanácsadást egy olyan Csapatra bízzam akik profik és naprakészek az éppen aktuális változásokkal kapcsolatban! Az sem elhanyagolható egy hosszútávú együttműködésben, hogy emberileg is meglegyen az összhang, kiválóan működik a kommunikáció és a személyes kapcsolat is.
Ha Neked is fontos, hogy a céged könyvelését egy profi és pontos könyvelőirodára bízd, jó helyen jársz!
Nem csak szakmailag, de emberileg is kiváló csapat! Csak ajánlani tudom!

Korrekt, kedves és a szakmájukban kiváló emberek. Kívánhat bárki ennél többet? Andinál és Balázsnál igen, hiszen ez elmúlt több mint hét évben nem tudtam olyat kérni vagy kérdezni, amiben nem tudtak vagy akartak volna segíteni. Együtt nőttünk a könyvelő irodájukkal és azt hiszem együtt is maradunk most már. Örömmel ajánlom minden cégvezetőnek a K&K Consulting Könyvelő Irodát, akinek fontos a jó személyes kapcsolat és a rugalmasság.

Szívesen ajánlom az irodát, mivel egy maroknyi csapat jól összedolgozva, pontosan, precízen, lelkiismeretesen, megbízhatóan végzi a munkát részünkre 2016. óta. Náluk mindig valaki felveszi a telefont és mindig van segítség, ha szükség van rá.
Szakmai kérdésekben egyértelmű, alapos, naprakész, gyors válaszokat, tanácsokat kapunk és szükség esetén jogi, adózási területre specializálódott szakértőket is bevonnak a válaszadáshoz, így minimalizálva az esetleges ellenőrzések bírság kockázatát és nagyban segítve, megkönnyítve az ügyvezető munkáját.

A K & K Consulting Könyvelő iroda tulajdonosait és csapatát valamivel több, mint egy éve ismertem, egy kompetens ismerősöm ajánlása útján jutottam el hozzájuk. Az ajánlásban nem is csalódtam!
Számos könyvelőn túl elmondhatom, végre nem kell aggódnom a könyvelés miatt, minden helyesen van elvégezve. Amit szakmailag kapok pontosság, precizitás, szakértelem. Amit emberileg az egy tiszta, kedves, közvetlen kommunikációs csatorna, ami nagyon megkönnyíti az együtt végzett munkát.
Várakozásomon felülien vagyok elégedett a munkájukkal, örömmel ajánlom Őket bárkinek!

Ajánlás révén jutottam el a K&K Consulting Könyvelő Irodához. Rögtön egy komoly kihívással kellett megküzdeniük, hisz a rapid könyvelőváltás miatt egy lezáratlan pénzügyi évet kellett átvenniük, s remekül megbirkóztak a feladattal.
Érdemben az első perctől fogva maximális biztonságban éreztük magunkat velük, hisz abszolút profizmus jellemzi munkájukat, mindenre kiterjed a figyelmük, időben tájékoztatnak a bennünket érintő változásokról. Megnyugtató, hogy velük profi képviseletet kapunk a különböző hatóságok előtt, a bevallások, mérleg mindig időben előáll. Az év közbeni eredményekről is rendszeresen kapunk tájékoztatást.
A szakmai munka mellett számomra az is nagyon fontos, hogy emberileg is kifejezetten kellemes a két vezetővel az együttműködés, és a K&K munkatársai is nagy összhangban dolgoznak az én kollégáimmal.
2019-ben lépünk együttműködésünk hatodik évébe, s eszem ágában sincs váltani.

Bátran ajánlom a K&K könyvelő csapatát mindenkinek aki tisztességes üzletben érdekelt vállalkozást vezet.
A tulajdonosok (fiatal házaspár), akik nagy-nagy gondossággal válogatják meg a Náluk dolgozó embereket (a mai világban ez nagyon ritka), mind szakmailag és mind emberileg.
(Ez nem csak duma, Tényleg!)
Nekem már 6 éve könyvelnek. Eddig nem volt egyetlen egy panaszom sem Velük, ha valami kérdés felmerült akkor a lehető legrövidebb időn belül (még ha saját tapasztalat alapján nem is volt tudható a megoldás) időt, energiát nem kímélve profi módon utána jártak a kérdésnek olykor ha szükséges volt külön szakértőt is bevonva.
Jóérzésű, tisztelettudó, precíz, szakmailag elkötelezett, dinamikus csapat.

Spisák Sándor
Hosszabb ideje vagyok üzleti kapcsolatban a K&K Könyvelő Irodával, amelynek profizmusa számomra biztonságot jelent.
A könyvelő irodára jellemző, hogy tudják, hogy ügyfeleiknek mi a prioritása és kreatívak a probléma megoldásában.
Ami nekem fontos, hogy mindkettő dinamikus személyiség, az első perctől kezdve létrejött köztünk az összhang, és a kiváló kommunikáció.
Minden üzletember számára ajánlom a könyvelő irodát, ha a fenti elvárások nekik is fontosak, amelyről nincs kétségem.
Dr. Kiss György
Fehér Gyémánt Bt
2014. óta bíztam meg Balázsékat vállalkozásom könyvelésével és két éve férjem cégeinek könyvelését is ők végzik, problémamentesen, precízen és naprakészen.
Mindig rendkívül segítőkészek, kéréseinkre, kérdéseinkre nagyon rövid időn belül kapunk választ, még akkor is, ha a könyvelő feladatokon túlmutató, egyéb természetű tanácsot kérünk tőlük. A csapat minden tagja nagyon kedves és magas színvonalon végzik munkájukat.
Aki szeretné vállalkozását jó kezekben tudni, annak mindenképp őket ajánlom!

Opálszkiné Lédeci Beatrix
Mo-Pro Kft
A munkavégzés helye
Budapest, 14. kerület, Kerékgyártó utca 47-49.
Miért mi?
Legyél Te is a csapatunk tagja, mi már várunk rád
Töltsd ki az alábbi űrlapot, valamint töltsd fel az önéletrajzodat (nettó fizetési igény megjelöléssel) és egy motivációs levelet (Hogy miért szeretnél Nálunk dolgozni?)! Hamarosan felkeresünk!