NAV ÜGYINTÉZÉS

Ha cége vagy vállalkozása hatósági ellenőrzés előtt áll, nem maradhat magára – és segítségre van szüksége ahhoz is, hogy az adóhatóság felé az ügyintézés mindig maradéktalanul szabályos maradjon.

Szakembereink az ellenőrzések során személyesen képviselik cégét, az ellenőrzésre felkészítik önt és biztosítják, hogy minden a törvényi előírásoknak megfelelő legyen – így nem kell büntetésektől tartania és értékes időt spórol meg.

NAV ügyintézés szolgáltatásunk részei:

  • checkAz első telefonos, vagy elektronikus megkereséstől kezdve személyes kapcsolattartás az ellenőrrel, időpont és adat egyeztetés
  • checkAz esetleges ellenőrzések teljes lebonyolítása, személyes képviselet
  • checkBevallások, változás bejelentések határidőre történő beadása, elektronikus úton
  • checkJövedelem, illetékességi és nemleges adóigazolások intézése, elektronikus úton
  • checkKérelmek, egyéb beadványok megírása, továbbítása a hatóság felé
  • checkFolyószámla folyamatos figyelése, eltérés esetén egyeztetés kezdeményezése a hivatallal